Svatba a internet

Tento článek nesouvisí se Statkem Blažejovice a je určený pro širokou veřejnost.

Internet je bez pochyb hlavní nástroj pro svatební přípravy. V ČR se ročně koná přibližně 60 tisíc svateb a jedná se tedy o business v řádech miliard korun. Magické slovo "svatební" doporučuji tedy při vyhledávání používat co nejméně.

Sami při přípravách zjistíte, že svatební svíčka je třikrát dražší než stejná bez použití magického slůvka. To platí pro všechny služby - prstýnky, fotografy, šaty, dekorace, dorty apod. Doporučuji tedy podvědomě ke svatbě přistupovat jako k rodinné oslavě (alespoň částečně) a podle toho také některé služby vyhledávat.

Internetové diskuze nechám bez komentáře, ať už se jedná o návody, jak zhubnout za tři dny do šatů či skryté reklamy typu Maruška dělá nejlepší koláčky na světě. Trávit na diskuzních fórech dlouhé hodiny je z mého pohledu zcela zbytečné.

Svatební články na webu jsou obvykle PR články a mají často jediný úkol – zobrazit co nejvíce reklam. Zde se setkáte s prázdnými výroky jako ""Svatbu bez koordinátorky si neumím představit" či "Svatební šaty jsou obvykle bílé". Zajímavé jsou rozhodně trendy ve světě, zkuste například prohlédnout obrázky na klíčová slova "wedding decoration 2014" nebo "wedding nature decoration". Do žádných trendů či rad se rozhodně nenechte tlačit, dejte zejména na svůj názor, sny a přání. Nechte se pouze inspirovat.

Autor: Jakub Rožeň, svatební konzultant | Tento text je chráněn autorským zákonem.
TOPlist
měřeno od 22.8.2013
© mee

^

FB